petek, 5. september 2014

Takšna, čisto jesenska ogrlica

V moji mali delavnici nikoli ne zmanjka ključkov :)  Zdijo se mi tako čarobni, skrivnostni, zato sem kolekcijo nakita s ključki poimenovala kar Skrivnostni ključek.



Medaljonček sem zapolnila s polimerno maso bele barve, na rahlo sem jo "potapkala" z brusilnim papirjem, da ima videz starega zidu.
Ključek sem ovila še z žičko, na dnu ključka pa sem še dodala kratke ketnice.

Ozadje ključka sem premazala z lepilom in ključek vtisnila v še nepečeno maso. Dodala sem še par pikic.

Robove sem osenčila s prahcem bron barve.

Ključek je res čaroben, saj si je takoj našel novo lastnico. Nataša lepo ga nosi :) :)

Lep pozdravček do naslednjič

Materjal in pripomočki za izdelavo ogrlice:







2 komentarja:

  1. Oj Maja...pa se še tukaj oglasim ;))) Kar ne morem se načudit tvojim prekrasnim kosom nakita....ta pa je sploh wwwauuuu...in res deluje zelo skrivnostno.
    Pozdravček iz Koroške Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako čudovit nakit! Zelo lepo si ga izdelala :-))

    OdgovoriIzbriši