petek, 19. september 2014

Prva letošnja novoletna čestitka

Nastala je prva novoletna čestitka....ustvarjala sem jo v sončno sončnem vremenu :)



Voščilnica je zelo preprosta pa vseeno simpatična. Tri snežinkice sem pripela z lesenimi malimi ščipalkami in vse skupaj obesila na povoščen trakec.

Sivo ozadje sem okrasila s štampilko z vijugicami. Odtisnila sem jo s srebrno barvo. Na to ozadje pa sem s 3D blazinicami prilepila še en siv trak, vogalčke sem mu zavihala s pomočjo zobotrebca. Robove sem še  nacefrala.
Tu in tam pa sem še naredila pikice/kapljice z lepilom glossy accents-ko se lepilo posuši ostane v kapljici (se ne razleze) in lepo svetleče.

Ker vsako leto hiiiiitiiiiim z izdelovanjem novoletnih voščilnic, je najbolje da kar nadaljujem...

Pozdravček

Pripomočki in materjal za izdelavo:

5 komentarjev:

  1. Prva in zagotovo ne zadnja, saj napoveduje ta lepotička še veliko kreativnih novih
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si jo sestavila in všeč mi je ideja s ščipalkami :-))
    Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si jo sestavila, zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja...nekaj posebnega je in všeč so mi zvezdice pripete na vrvico.
    Ščipalke pa tudi sama rada uporabljam, saj naredijo izdelek tako poseben ;)))
    Pozdrav iz Koroške, Jana

    OdgovoriIzbriši