sreda, 22. oktober 2014

Broška

Brošk ne izdelujem pogosto, ko pa kakšna nastane je taka velika, opazna, "ta prava" broška.


  • Uporabila sem kovinsko osnovo za broško z dvema zankama.

  • Iz premo mase sem izrezala ovalno obliko. Na to sem položila Memorybox plastično šablono z vzorčkom vejice. Te šablone so res super tudi za ustvarjanje vzorčkov na premo masi, ker se lepo prilepi na maso tako, da lahko narediš zelo natančen vzorček. Vzorček sem kar nekajkrat "potapkala" s prahcem bron barve, tako, da so se listki lepo izrisali.

  • Okrog listkov sem z drobnimi pikicami narisala vijugice, na listke pa dodala še mini kroglice.

  • Zvaljala sem "špagetek" poli mase barve staro zlato in ga spustila skozi pasta mašino, da je nastal tanek trakec. Trakec ni pravilne oblike temveč rahlo vijugast in popokan na vrhnjem robu. Ovila sem ga okrog ovala in na rahlo stisnila ob stiku, da se je masa prilepila na osnovo. Obesek sem zapekla v pečici. Ko je bil pečen sem na zadnji stani dodala še tanko plahtico mase ter dodala obročke za obesit na kovinsko osnovo.

  • Ker je broški manjkala še "pika na i"  sem dodala še srebrno ketnico ter dve perlici.

  • Broška se dobro počuti na pleteni jopici ali pa na plaščku :)

  • Lep pozdravček

Materijal in pripomočki uporabljeni pri izdelavi broške





3 komentarji:

  1. Vščekma - deluje zelo moderno a hkrati elegantno in igrivo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe oblike in spet nekaj unikatnega izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Enkratna broška in narejena na zanimiv način.

    OdgovoriIzbriši