nedelja, 3. avgust 2014

Poročni album

Izdelal sem svoj prvi album. Album bo poročno darilo.




Na platnico sem prilepila vzorček, ki sem ga naredila z reljefno srajčko. Reljef sem obarvala z distress blazinico, tako da je obarvan samo privzdignjen del vzorčka.  Na vrh in na dno vzorčka sem dodala tanko bordurco narejeno z robnim luknjačem Martha Stewart. Na borduro sem prilepla še polperlice.
Platnico sem okrasila še z ključkom, ključavnico ter vrtnicami.




"Vogalni žepek", kamor se vstavi fotografijo.




Na vsako vzorčasto stran sem dodala žepek za fotografijo.

Liste sem po robovih še osenčila z distress blazinico.
Manjše vzorčaste liste sem po robovih nacerala s cefralcem strani.



Medaljonček z istim motivom kot v albumu.


 
 
 





Lep pozdravček do naslednjič :)


Materjal in pripomočki za izdelavo



2 komentarja: