sreda, 4. junij 2014

Izziv meseca Junij



Mavelu.com je za junij postavil nov izziv Out of the box. Narediti izdelek, ki ponavadi ne nastaja v naših ustvarjalnih delavnicah.

Imela sem kar nekaj idej kaj ustvariti, potem sem pa na dnu škatle našla lesen okvirček...
...in nastala je tale slikica.

Okvir sem oblekla v čudovit papir Secret garden, robove sem osenčila z distress blazinico barve vintage photo, prav tako tudi čipko.
Za osrednji del sem iz Pardo mase oblikovala steblo vrtnic, ki rastejo iz glinenega lončka.
Cvetove vrtnic sem sestavljala na žarnici, da je krošnja izbočena.

Cvetovi in lonček so osenčeni z pastelnimi kredami.

Na okvirček sem dodala še nalepko iz iste kolekcije papirjev, na dnu okvirčka pa listek narejen s štampilko, na njemu pa seveda....ključek :)

Mislim, da mi je slikica kar lepo uspela....in že ima novo lastnico.

Marina hvala za izziv :)


Materjal uporabljen za izdelavo slikice



3 komentarji: