petek, 9. januar 2015

Rogljički za h kavici

Ta moj mini food je pravzaprav slow food ;) miniaturen rogljiček delam več časa kot pa ta pravega velikega.

Tokrat sta nastala dva prstančka. Na enem sem rogljiček položila na krožnjiček, na drugem pa na bel prtiček.



Rogljička in krožnik sta izdelana iz fimo mase odtenek sahara. Pred pečenjem pa sem ju še pobarvala s pastelnimi kredami-oz s prahcem-kredo sem nastrgala in prahec nanašala s čopičem.





Da se rogljička ne odlepita od podlage, sem ju na spodnji strani premazala s tekočim fimom.




Ker se od te peke ne redim ;) razmišljam še o kakšni sladki dobroti :)

Pozdravček




6 komentarjev:

  1. Ob teh miniaturah se vedno sprašujem, kako vam uspe in kje imate toliko potrpežljivosti :)
    Ti rogljički so mi kar zadišali.
    Res prekrasno in čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sedaj bi pa res pasal rogljiček - po 12h na šihtu je padel "cukr". Všečkam tvojo pedantnost za detajle - res si mislila na vse, tako da je izdelek fenomenalen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joooj Maja sem jih že na FB-ju občudovala. Krožnička sta kot dve mali školjkici v kateri se skriva okusni zaklad :))) Bravo!
    Uživaj v vikendu, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. vav izgleda slastno ;) lepo si naredila, tako majhno in tako lepo :) to je dobitna kombinacija :) Sledim tvojim objavam, lp Maja

    OdgovoriIzbriši