sreda, 2. julij 2014

Nov mesec-nov izziv

Izziv meseca julij pri Mavelu.com je praznovanje In ker imamo tudi pri nas v tem mesecu kar nekaj slavljencev, je tokratna tema kot naročena. Pripravila sem malce večjo voščilnico za rojstni dan. Trši karton sem oblepila z vzorčastim papirjem, ki sem ga po robovih osenčila z distress blazinico barve milled lavander. Dodala sem še dve borduri ter zastavice, ki so nanizane na trakec. Za piko na i in zato ker se tudi pri papirčkanju ne morem izogniti poli glini, sem z modelčkom Martha Stewarth izdelala še metuljčka, ki sem ga na rahlo pobarvala s srebrnim prahcem. ...in sedaj se moram samo še odločiti, kateri slavljenki namenim voščilnico :) Upam, da vam je všeč :) pozdravček uporabljen material pri izdelavi voščilnice

5 komentarjev:

  1. Čudovito voščilnico si pripravila in izbrala krasne barve.
    Zelo se mi dopade napis na zastavicah :-)) Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si jo sestavila. Metulj je čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je in zastavice me vedno znova navdusijo.

    OdgovoriIzbriši